Вівторок, 19.09.2017, 19:03
Громадська Рада при УМВС України у Вінницькій області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [13]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Мы будемо щиро Вам вдячні, якщо Ви встановите нашу кнопку в себе на сайті:

Громадська Рада при УМВС України у Вінницькій області


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання






 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

Як написати запит на проведення експертизи?

Пам’ятайте, що Постанова КМУ №976 від 05.11.2008 року прямо говорить, що «орган виконавчої влади сприяє інституту громадянського суспільства у проведенні громадської експертизи у разі надходження від нього письмового запиту …» (п.3 Постанови).

Відповідно до пункту 4 Порядку "орган виконавчої влади після надходження від інституту громадянського суспільства письмового запиту щодо проведення громадської експертизи: 
    1) видає у тижневий строк наказ (розпорядження) про проведення такої експертизи і заходів, пов’язаних з підготовкою матеріалів, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади особи (осіб), відповідальної (відповідальних) за забезпечення взаємодії з інститутом громадянського суспільства, зміст якого доводить до відома інституту громадянського суспільства, що ініціює проведення громадської експертизи, протягом трьох днів з моменту його видання;
    2) утворює у разі потреби робочу групу для підготовки матеріалів із залученням представників інституту громадянського суспільства, що ініціює проведення громадської експертизи; 
    3) розміщує у тижневий строк інформацію про надходження запиту щодо проведення громадської експертизи та заходи, здійснені органом виконавчої влади з метою сприяння її проведенню, на власному веб-сайті; 
    4) подає інституту громадянського суспільства матеріали або завірені в установленому порядку їх копії з урахуванням вимог та строку, визначених Законом України "Про інформацію".

Тобто можна зробити висновок що звернення про проведення громадської експертизи виконує також роль інформаційного запиту, тому має містити всю необхідну інформацію яку вимагає стаття 32 Закону "Про інформацію", а саме: прізвище, ім’я та по батькові запитувача, документ, письмова або усна інформація, що його цікавить, та адреса, за якою він бажає одержати відповідь.

Закон України «Про інформацію» (стаття 32) розрізняє два види запиту: інформаційний запит щодо доступу до офіційних документів та запит щодо надання письмової або усної інформації. Під інформаційним запитом щодо доступу до офіційних документів Закон розуміє письмове звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Офіційними документами відповідно до частини другої статті 21 цього ж Закону є законодавчі акти України, інші акти, що приймаються Верховною Радою та її органами, акти Президента України, підзаконні нормативні акти, ненормативні акти державних органів, акти органів місцевого самоврядування.

Під запитом щодо надання письмової або усної інформації Закон розуміє звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Коли Ви будете визначатися із формами сприяння з боку органу влади щодо проведення громадської експертизи, дуже важливо не піддатися спокусі сприйняти орган виконавчої влади як такого собі дракона, що неодмінно має бути подоланий безстрашними громадськими експертами.

Досвід проведення громадської експертизи свідчить, що конструктивність відносин між громадськими експертами та органом влади – учасником громадської експертизи на 90% визначає ефективність та результативність самої громадської експертизи.

Тим більше, що і Постанова Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 976 «Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади» зобов’язує органи виконавчої влади України сприяти громадським експертам у проведенні ними громадської експертизи.

Ми маємо пам’ятати, що сприяння в проведенні експертизи з боку органу виконавчої влади не зводиться лише до надання ним інформації. Це може бути і сприяння в доступі на територію державних установ, створення спільних з органом влади моніторингових та робочих груп, фіксація стану об’єктів або процесів, забезпечення участі громадських представників в робочих заходах органу влади та інші форми сприяння.

Категорія: Мої статті | Додав: ГР (23.08.2013)
Переглядів: 240
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright grumvsuvo.at.ua © 2017
Друзі сайту










Створити безкоштовний сайт на uCoz